כתב "Godfather"

 

זהרה צעירי הייתה מוותיקי הפורום, רוב הוותיקים יזכרו לה שהיא התחילה - בשאלה קטנה ותמימה - את מלחמת התרגומים.
אחרים יזכרו את יצירותיה, את הציורים היפים שציירה.
אחרים יזכרו את שימחת החיים שלה ואת העדינות שלה.

זהרה נפטרה כתוצאה ממחלת הסרטן, לאחר שנים שזהרה נלחמה בסרטן, הוא ניצח ואנחנו הפסדנו, הפסדנו אדם מדהים.

ההלוויה של זהרה תתקיים מחר - יום שישי 17.10 - בשעה 12 בבית הקברות של נאות הכיכר, אוטובוס לאירוע יצא מרכבת צפון (תחנת ארלוזרוב) בתשע בבוקר בדיוק, האוטובוס יצא מנאות הכיכר בשעה אחת וחצי. השבעה תתקיים בבית הוריה ותתחיל לאחר החג.

יהי זיכרה עמנו.

 

כתב רן בר-זיק

 

בשנים האחרונות אני וזהרה לא היינו בקשר, מאז שהפכתי לקפיטליסט מסריח, כהגדרתה

זהרה עזרה מאד בכל הנוגע לעיצובים והעיצוב האחרון שהיא עשתה עבור הפרויקטים הוא של 'נומנור'. היא היתה פעילה בקהילה ואף הוציאה אל הפועל טיול טולקינאי ביולי 2002.

לזהרה היה כשרון בהרבה מאד תחומים, גם בתחום האמנותי וגם בתחומים נוספים, יצא לי לקרוא סיפור שהיא כתבה לפני כמה שנים ולהתרשם מאד. בשנה האחרונה הבנתי שהיא לקתה במחלה אך יצאה מזה וראיתי שחזרה לפעילות מסוימת באגודה, לא ידעתי שמחלתה חזרה.

בכנס עולמות האחרון שוחחנו מעט וסיפרתי לה על סדרת המאמרים על טום בומבדיל שהודעה שהיא כתבה, בין היתר, היוותה את ההשראה לכתיבה. היא הביעה תמיהה על כך שמישהו זוכר אותה בקהילה ואמרה שהיא תקרא לפחות את ההודעה שבה הזכרתי אותה. מאז לא דיברנו.

לזהרה היו המון הודעות ואף יצירות שהיא פירסמה פה. אנו נרכז את כולן במטא טולקין על מנת להוקיר את זכרה.

עצוב מאד.

 

כתב "אור-פאראמיר"

 

לצערי זו לא הפעם הראשונה בזמן האחרון שאני שומע על מוות של אדם שהכרתי.

זוהרה היתה אדם נפלא, פגשתי אותה בפעם הראשונה די במקרה כשהייתי בטיול שנתי בשדה בוקר (שם היא למדה בבית ספר), וכמה ימים אחרי זה במפגש שנערך אצלי בבית בפברואר 2002. מאז לא הייתי בקשר קרוב איתה אך תמיד שמחתי לראות אותה במפגשים ובכנסים.

אבידה גדולה ומצערת מאוד. יהי זכרה ברוך.

 

כתב "Eowyn_Galadriel"

 

אומנם גם לי לצערי לא יצא להכיר את זהרה מקרוב, אבל היא אחד האנשים שנחרטו אצלי בזכרון מהמפגש הראשון שלי בקומזיץ מ- 2002.

אני זוכרת שהרושם שקיבלתי הוא של אדם שופע ומקרין טוב לסביבתו, ובעל שמחת חיים. כבר מהרגע שראו את זהרה ניתן היה להרגיש שמדובר במישהי מיוחדת.

תהי נשמתה צרורה בצרור החיים.

 

כתב "ilanam"

 

סרטן באדם צעיר זה תמיד לא הוגן, אבל במקרה הזה נדמה לי שזה בלתי הוגן במיוחד. זוהרה תמיד היתה כל כך מיוחדת ומקורית. זו אכן אבידה גדולה לכל מי שזכה להכיר אותה.,